کهکشان سرخ آسیا
کهکشان سرخ آسیا
پرسپولیس حمایتت میکنیم تا اخرین روز
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, توسط حسام سپاهی |


 
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه ضيافت افطاري اين باشگاه در زندان اوين که پنجشنبه شب برگزار شد، درباره ادامه يافتن کارهاي فرهنگي در باشگاه پرسپوليس گفت: ما مي‌خواهيم به هواداران نشان دهيم که به معناي واقعي يک باشگاه هستيم، نه يک تيم. پرسپوليس فقط تيمداري نمي‌کند، بلکه در امور مختلف فرهنگي هم در حال فعال شدن است که همه اين‌ها گام‌هاي خوبي براي رسيدن به نقاط ارزشي است.

به گزارش ايسنا وي درباره کمک باشگاه پرسپوليس به زلزله‌ زده‌ها گفت: ما تا الان يک کاميون پر از اقلام مورد نياز زلزله‌زدگان را فرستاده‌ايم و به زودي يک کاميون ديگر را خواهيم فرستاد. مبلغ ناقابلي را از طريق کريم باقري به اين عزيزانمان اهدا کرديم.

رويانيان با اشاره به تلاش باشگاه پرسپوليس براي برگزاري يک بازي دوستانه با تيم ملي براي کمک به زلزله زده‌ها گفت: اگر تيم ملي موافقت کند، پرسپوليس با اين تيم بازي دوستانه‌اي برگزار خواهد کرد و عوايد آن به زلزله زدگان خواهد رسيد. همچنين قصد ما اين است که وحيد هاشميان و کريم باقري در همان بازي از فوتبال خداحافظي کنند، چرا که اين در دلمان مانده بود که يک بازي خداحافظي خوب براي اين دو بازيکن ترتيب دهيم. اگر تيم ملي با انجام اين بازي موافقت کند، ديدار در شهر تبريز برگزار خواهد شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره حضور برخي از ورزشکاران در مناطق زلزله زده هم گفت: بازيکنان ملي‌پوش و بزرگان ما در ايران نبودند. اما علي دايي و کريم باقري و همين طور حميد استيلي که به اين مناطق رفته‌اند، متعلق باشگاه پرسپوليس هستند و در واقع باشگاه پرسپوليس متعلق به آنها است. ما برنامه‌هاي فرهنگي، ورزشي چند ساله داريم و قطعا آنها را دنبال خواهيم کرد.

وي در ادامه گفت: خوشحاليم که با حضور ما در زندان اوين، زندانيان خوشحال شدند. به هر حال آنها هم وطنانمان هستند و به خاطر مشکلي که داشته‌اند، از جمله بدهي و يا اختلاف در اينجا هستند. ضمن اين که حضور ما در اينجا هم باعث مي‌شود از اين مکان درس و عبرت بگيريم. ما به نمايندگي از هوادارانمان و به عشق آنها حمايت از کودکان زير سه سال همه شيرخوارگاه‌هاي استان تهران را قبول کرديم و باز هم به نمايندگي از آنها در زندان هستيم و 20 زنداني را شامل 10 زنداني مرد و 10 زنداني زن آزاد کرديم.

محمد رويانيان در ادامه با اشاره به تشکيل تيم وزنه‌برداري پرسپوليس در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر اين رشته گفت: با هماهنگي‌هاي که با حسين رضا زاده انجام داديم و به يمن همين روزهاي عزيز ان‌شاءالله تيم وزنه‌برداري پرسپوليس با قدرت در ليگ برتر اين رشته شرکت خواهد کرد و به اميد خدا چند ملي‌پوش و افتخارآفرين رشته وزنه‌برداري هم به تيم پرسپوليس خواهند پيوست. ضمن اين که در رشته‌هاي دووميداني و کشتي هم قصد داريم تيمداري کنيم که تا روزهاي آينده خبرهاي خوبي در اين باره خواهيد شنيد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به جذب يک هافبک جديد براي پرسپوليس گفت: ما يک هافبک ايراني به نام «ميثم نقي‌زاده» را از ماشين سازي تبريز جذب کرديم و يک هافبک خارجي هم قصد داريم به خدمت بگيريم که همين الان دو هافبک تستي خارجي در تيم ما هستند.

وي در پايان گفت: امسال در تيممان هيچ چيزي کم نداريم. بهترين مربي را آورده‌ايم. بهترين بازيکنان را داريم و همين طور بهترين تماشاگران را . بايد قهرمان شويم، شايد برخي فکر کنند که مانند هواپيماهاي سنگين بايد دير راه بيفتيم، اما ان‌شاءالله خيلي زود به روزهاي اوج خواهيم رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: